Nikah ki pehli raat first night tips

Nikah ki pehli raat first night tips


Wedding jise Urdu me Nikah kaha jata ha it is very important and Nikah ki first night ko Shab e Zufaf kaha jata ha and Hindi me Suhagraat wedding ki pehli night ko kaha jata ha.

Some time some person apni hone wali Biwi (bride) ko nahi dekhte even apni hone wali wife ki photo and image tak nahi dekhte hai only apni mother father ki choice par hi nikha ka decision chod de te ha. is condition me Nikha ki pehli rat I mean first night me groom (Dulha) jab apne room me inter kare to direct sohbat (sex) na kare balke pehle apne life partner yani biwi se introduction kare, Dulhan ko I mean newly bride ko akelepan or anjane mahol ka ahsas na ho is ke lye us se better talking kare aisi batchit kare jis se miya biwi ke beech ke dori khtam ho and fir jab anjnabiyat ki gap khatm ho jaye tab jima I mean mubashrat kare is tarha apni wedding Nikah ki pahli raat ko yadgar banaya ja sakta ha.
Life partner ko apne bare me I mean pasand or napasand ke bare me bataye and usse aap kya expect karte ha is bare me talk kare.Introduction is very important for better relation. Without introduction you can not know any person. Yes dear, Introduction is very important for better relation because without introduction you can not know any person. First meet me aap apni wife ko apni like or dislike ke bare me bata de it is very important point.
Ek bahut acchi bat jo is post me code karna better hoga who yeah ke her miya biwi ke relation me some time jhagde ki condition bhi ban jati ha aise me agar aap Nikah ki pahli raat ko apni wife ko yea nasihat karde jo ek sahabi e rasool Abu Darda Raz. Ne apni wife ko wedding ki night me ki thi “Jis waqt (time) tum mujhe Ghusse (Rage) me dekhna tum mujhe mana lena and jab tum Ghusse (Rage) me rahogi to main tumhe manalunga agar aisa nahi huwa to fir hum dono me nibah (Indwelling) mushkil hojayega.”
Nikah ki first night me agar koi better gift aap apni wife ko de to yeah life partner ko friendship ka ahsas kar sakta ha. Gift se love automatically develops hota ha. Gift is a presentation of love. Yes, Gift is a presentation of love.


Is sab ke bad phir mubashrat (sex) kare, sex shuru karne ke lye first apni biwi ko kiss kare mostly first time log apni biwi ko lab par kiss karn like karte ha.
Pyar karte karte hi dhire se Dulhan ki dress and zewar utar de, undergarments ko kapdo ke sath na utare balke thodi der under garments ke sath hi biwi ki body par kiss kart rahe and fir under garmnets ko bhi utar de and biwi ko better tariqe se excite karne ke lye beast, pisatn ko choose and is tarh phir last me apna ling, zakar apni wife ki farj me inter kare. First tim farj I mean sharmgah thodi tit ho sakti ha agar zada problem ho to kisi lubricant ka use kare. Lubricant ko ling par laga kar phir Andam e nihani (wife ki sharmgah) me dale is tarh mard ka zakar (ling) easy tariqe se woman ki farj me inter ho jayega. It is some very important tips for first time. Take care and enjoy your life.

Mazeed  is tarh ki topics  k lia nechy ghatni (Bell) pr click kr subscribe krden ta k jaisy he koi new Post  ki update aye to pehly ap tak notification ajaye.



Mazeed Rishton k update k lia nechy ghatni (Bell) pr click kr subscribe krden ta k jaisy he koi new rishtay ki update aye to pehly ap contact kr sken.


Other Rishty





16 comments:

  1. I want a good looking and sincere girl my WhatsApp number 0313 240 2122

    ReplyDelete
  2. gulfaam33@gmail.com 03477527385



    ReplyDelete
  3. Hi. This is Sultan from Lahore Pakistan .  Am interested in relationship.  Am  graduate in chemical engineering  and working as a marketing manager.  58 yrs well decent and good looking.  Whstsup 923008412584 for contact. Kind regards.

    ReplyDelete
  4. Shadi ke liye surah yousouf ayat number 84 parho 03003873404

    ReplyDelete
  5. I read that Post and got it fine and informative. telurqq

    ReplyDelete
  6. From Hyderabad Sindh whatsp no۔03173894397

    ReplyDelete
  7. My name is Subhani From Pakistan live in Greece lande age 25 year whataap 00306945076604

    ReplyDelete

Powered by Blogger.