Zaroorat Rishta | Rukhsana


mera nam Rukhsana  hai, age 38years hai.ma age ki badi to hon magr dekhny ma jawan hon, aor mujhy abhe shadi ki zaroorat hai lekin mry age jitna agr koi mil jaye to bht asha hoga.
, yahan ma apni pic is lia nhi rakh rhi hon koi kia samjy, ma ap ko apni pic whtsp krongi. agr ap meri baat se agree hain to ma ap ko pic dekh skti hon, aor mobile pr baat b kr skti hon.
neachy buton pr clic kr k meri pic dekh skty hain.




Rabte waly buton pr click krny se pehly nechy ghatni (Bell) pr click kr subscribe krden ta k jaisy ma ap se koi contact kron to ap ko ek notification ajaye aor ap se asani se baat ho ske. lazmi susbcribe kren


Mazeed Rishton k update k lia nechy ghatni (Bell) pr click kr subscribe krden ta k jaisy he koi new rishtay ki update aye to pehly ap contact kr ken.



Download Andaz MB app for Mobile
                Download



5 comments:

  1. میں فٹان ہوں اور میں دوسری شادی کر و نگاہ انشاءاللہ عمر 38سال ہے تو واتساف نمبر 0093707799529واٹساف
    نمبر 03120819200نمبر

    ReplyDelete
    Replies
    1. سفیر فاٹ کا کام کرو گے چمن بلوچستان میں رہتے ہیں ٹ

      Delete
  2. naeem.akhtar PAK. age. 42. SIALKOT whatsApp0034632762871p

    ReplyDelete
  3. Ahmkhn
    Asmakarista mL Krna mL j03058

    03058255690
    Quetta

    ReplyDelete
  4. Rukhsana se Shadi karna chata Hoon
    My WhatsApp number 03003167375

    ReplyDelete

Powered by Blogger.